Saker du inte visste om mig...

- Jag är väldigt sarkastisk och ironisk av mig, vilket alla kanske inte alltid förstår. Min humor bygger väldigt mycket på det, och även på mitt grova ordförråd.

- Jag älskar att laga mat/baka. Jag kan har nog testat att laga allt mellan himmel och jord.

- Jag kan bli besviken på migsjälv trots att jag får mvg på ett prov. Istället för att bli nöjd med att få toppbetyg klankar jag ner på mig själv om jag inte fått alla poäng rätt utan kanske har ett poäng fel.

- Jag har väldigt lätt för mig i princip alla ämnen och jag får utan att försöka lätt vg, förutom spanska som jag är absolut värdelös i.

- Jag tänker en miljard saker hela tiden men säger knappt 1% av alla saker jag tycker och tänker.

- Jag tycker att sex är äckligt nu för tiden. Usch

- Jag hatar killar som hör av sig för ofta, keep away.

- Jag skulle aldrig kunna döda en hund för en miljon.

- Jag önskar att jag bodde kvar i Stockholm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0