"övningskört"

Fredag! Gudomligt skönt! Började skolan vid 9 och slutade 11, mina fredagar är ju inte att klaga på.. Efter skolan var jag och Caroline iväg och köpte färdig mat och åkte sen hem och åt, var överexalterade över grannkatten som stog och fräste och lät som fan vid fönsterrutan när han såg mina katter genom rutan och åkte sen ut med bilen för att jag skulle få testa att sitta bakom ratten för första gången i mitt liv.

Kan ju säga det att den lilla hopp om att jag någon gång i mitt liv ska få ett körkort är som bortblåst... Jag körde upp på snövallar, fick motorstopp över 30 gånger på fem minuter, bakade nästan in i ett träd, ja gud vet vad.. Att köra bil är fan en konst, stor applåd till alla som lyckas med det. Med en miljard pedaler och spakar och jag vet inte vad är det fan inte lätt...

Kvällen blir lugn, ska laga middag till familjen, promenera över till min kusins hus och umgås lite med hennes dotter och dessutom min moster och morbror som är "barnvakter" eller vad man nu ska kalla det. Får se vad det sedan blir. Peace!


Såhär ser en bil ut när jag är färdig med den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0