Mitt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Var i gran canaria, åt fefferoni (stavning), smakade salami.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Danmark och Spanien.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Kärlek, några miljoner.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Inget direkt...
8. Vad var din största framgång 2010? Ändrat ett visst beteende.
9. Största misstaget? Oh god where do I even start?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, är ofta sjuk.
11. Bästa köpet? Jadu.. Nya villan?
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder eller cigg.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja men det gjorde mig även jävligt ledsen.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Waka waka.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hmm. Båda?
16. Vad önskar du att du gjort mer? Bott kvar i Stockholm.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Skolkat.
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen i nya huset och staden.
19. Blev du kär i år? Kär? Vet inte. Någon slags besatthet typ.
20. Favoritprogram på TV? Desperate housewives.
21. Bästa boken du läste i år? Har bara läst en.
22. Största musikaliska upptäckten? Öh jaaa...
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer varken ihåg vad jag fick eller önskade mig.
25. Något du önskade dig men inte fick? -
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Ingen jävla aning. Minnet suger.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Klart det finns det alltid.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Spontan som alltid.
29. Vad fick dig att må bra? Resan till Gran Canaria, Båstad, sommaren och värmen.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Joel Kinnaman <3 <3
31. Vem saknade du? Ingen person direkt.
32. De bästa nya människorna du träffade? Caroline, Miranda, Josefine, Lowisa och Adam
33. Berätta de saker som hände som du tyckte var bra. Det mesta.
34. Berätta de saker som hände som du tyckte var mindre bra. En viss incident en kväll i juni.
35. Är det någonting du lärt dig detta år som du förut inte insett? Killar är idioter, brutala idioter.
36. Vilka personer har du kysst under detta år? Haha okej ska väl skriva dem jag minns.. Lamin, Oscar, Emil, Anton, Dennis, Pontus, Robin, Alex, Adam. Ja det är väl dem jag minns typ. Jag har inte det bästa minnet.
37. Vem/Vilka har fått dig att känna dig speciell? Min mamma!
38. Vilka bloggar har du följt under detta år? Kissie, Kenza, Paow, Dessie, Agnes, Miranda, Josefine, Ida, Anna.
39. Har du träffat någon kändis under året? Stötte väl på ett par stycken i Båstad.
40. Årets favorit plagg? Päls!
41. Har du jobbat under årets gång? Nejnej.
42. Någon plats som kommer att påminna dig om 2010? Gran canaria.
43. Ett favorit minne från 2010 som du kommer bära med dig. Oj, haha kanske när jag filmade en viss grej i vårt hotellrum i Spanien. Agnes vet vad. HAHAHA
44. Har du uppfyllt något mål eller dröm detta år? Neaj, eller ja beror på hur man ser det.
45. Människor som betytt mycket. Min familj, mina vänner.
46. Något som hänt som fått dig att bli ledsen. Ja.
47. Har du träffat en människa som du tror du kommer ha kontakt med i resten av ditt liv? Njae.
48. Har detta år varit bättre/sämre än vad du förväntade? Hmm. Typ som förväntat
49. Årets favorit sak? En viss person
50. Beskriv detta år med 1 ord. Fylleångest!


Gran Canaria i Augusti detta år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0