Man blir inte snyggare av att kalla någon annan ful

Jag blir så jävla irriterad ibland på vissa människor. Varför ska folk kränka varandra, speciellt sina egna vänner? Lägga små "smygkommentarer" för att krossa den andres självförtroende, bara för att du själv ska må bättre. Det handlar ju i grund och botten om avundsjuka, vare sig man vill erkänna det eller inte. Men fan jag är så trött på alla onödiga kommentarer som slängs hit och dit och blickar som jag verkligen ser kan förgöra en annan person. Du blir varken snyggare, smalare eller mer populär för att säga något negativt till någon annan. Trött påre. Sluta med det ni gör för jag ser hur somliga reagerar på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0