Fyfan!

Yes hittade en massa förjääävliga gamla bilder på pappas dator idag, var tvungen att lägga upp en del bilder på facebook. Jag ser utan överdrift förskräcklig ut, ena bilden har jag oranget clownhår på (mitt riktiga hår alltså), nästa är jag smällfet och försöker posa snyggt men ser bara förjävlig ut. Söt chey!

Båda bilderna är från när jag gick i femman, ena är på skolfotot när jag dagen innan skulle tona håret brunt men ja, det gick ju åt helvete som ni ser. Och sådär lockigt och fult är mitt hår naturligt.

På den sista bilden är det skolavslutningen i femman, där är min naturliga hårfärg och jag hade fått en plattång dagen innan så jag var världens lyckligaste medm ina fyra bästa vänner då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0