Fet ångest

Ångesten väller liksom upp inom mig. Misstag efter misstag, jag gör samma sak igen. Hur kan jag vara så jävla dum i huvudet? Jag vet exakt hur jag kommer må men endå så strävar jag efter att göra samma sak igen. Jag kan helt enkelt inte hålla mig borta, det är som en jävla drog för mig. Och när jag väl förstår vad jag gjort och vilka broar jag bränt så vill jag bara förstöra mer, inte för att någon mår bättre utav det men jag vill bara skapa en jävlans massa kaos. Därför gör jag dessa idiotiska grejer. Det värsta är ju att jag inte heller är den enda, pinsamt... Nej men dra åt helvete och jag hatar killar for the rest of my  life. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet hur du känner jag brukar känna likadant :( killar betyder bara ångest, speciellt bad guys... <3

2011-01-05 @ 18:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0