Dagens njutning

Gud så trött jag är, blev att åka hem med fina Miranda efter skolan. Kan prata om allt mellan himmel och jord med den tjejen vilket uppskattas något otroligt! Vi käkade lite utav varje och körde sen igång en film och kollade på den. Lite lugnt sådär som behövs dagar då man börjat åtta på morgonen.

Nu håller jag på att tappa upp badkaret, ska ta mig ett långt bad, använda min nya body-scrub, mitt nya kastanjevatten, använda ansiktsmask och även en hårmask med advokado som ska vara jättebra för håret. Blir att sova tidigt idag hoppas jag på, imorgon är det sex och samlevnadsdag i skolan, lite sent påtänk att ha i tvåan i gymnasiet kan man tycka menmen... Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0