Dagen efter

Jag har varit förvånansvärt aktiv idag för att vara en söndag och dessutom en bakis-söndag. Man blir lite imponerad ibland måste jag säga! Jag har hunnit med att: laga stor lunch, åka skridskor med min lilla kusin, hjälpa pappa att spika på vinden, lasta upp typ 20 flyttkartonger med skit på vinden, åkt och hämtat Carolines nyckel som hon glömde hos Andreas igår, varit och handlat, städat och nu kommer jag inte på så mycket mer.

Bör dock gå loss på naturkunskapsböckerna, både för kurs A och B eftersom jag har prov imorgon och iövermorgon och än så länge inte läst något alls om det vi nu har prov på. Jag känner mer för att skiva upp melonerna jag köpte idag, tända brasan och förväntansfullt invänta solsidan. Blir nog så trots allt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0