Blä

Tröttnat som fan på att bara sitta vid datorn, så fruktansvärt menlöst. No-lifer på den. Inte för att jag egentligen gör något så mycket vettigare, legat och sovit på soffan, glott på tv, ute och joggat och lagat middag och återigen sovit. Första skoldagen var det idag iallafall, vilket nöje! Nej men skolan är ju inte så farlig i sig, det är bara att gå upp så tidigt plus att det är en jävla isbana till bussen så jag ramlar tio ggr innan jag är i skolan, mindre kul...

Har iallafall börjat hålla mitt nyårslöfte "vara på spanska-lektionerna", alltid något att vara stolt över. Hatar dem dock, spanska är verkligen det enda ämne som jag är dålig på. Kan inte direkt kalla mig dåligt på något annat, det mesta kommer naturligt för mig, matte, engelska, svenska, företagsekonomi, psykologi osv. Men spanska!? Det är som kinesiska för mig, ett enda jävla pladder som jag inte fattar något utav. Kanske därför jag aldrig kommer för jag är så förfärligt dålig. Men nu ska jag iallafall börja sitta där på lektionerna, även om jag inte fattar ett piss eller bara pratar svenska eller säger "si" typ så stort som mitt ordförråd är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0