Bara för din skull Agnes

så gör jag ett inlägg så söta du har något att läsa medan du är sjuk. Krya på dig förresten hjärtat! Jag har inte orkat blogga så mycket eftersom jag inte ens orkat sitta vid datorn, har varit i skolan (vilket är en jävla utmattning), sen kommit hem, legat framför tv:n och degat, lagat mat och sovit. Roligt eller? Inte direkt. Menmen, vad mer kan jag skriva? Fredag idag, fan så underbart! Planerar att bege mig på fest med Caroline och Lowisa och imorgon ser ut att bli en lugnare kväll. Ska försöka dricka mindre, av flera anledningar.

- Det innehåller förjävligt mycket kalorier.
- Jag blir så jävla bakis dagen efter och hela dagen spenderas i sängen.
- Måste börja plugga mer och det gör jag inte när jag är bakis.
- Vill dricka mer vid speciella tillfällen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0