Woop woop

Har inte bloggat så bra de senaste dagarna, har inte heller orkat. Tänkte därför snabbt gå igenom vad jag gjort denna helg.

Fredag: Ledig från skolan, Sara kom hit från Stockholm vid 5 tiden. Vi drog hem, åt mat och drack några glas vin innan vi åkte hem till Emma och fortsatte att surpla vin med lite goa människor. Spenderade hela kvällen hos henne och kom hem rätt tidigt ändå, strax efter tolv.

Lördag: Lunchade på stan och kollade lite på kläder, åkte sen hem och käkade kräftor, lax m.m. Planerade lite smått på en hemmakväll eftersom man var rätt sliten men nejnej. Vi tog några glas vin och begav oss sen till Break bar och fortsatte där. Åkte sen hem till mig igen för att hämta mer vin innan vi slutligen hamnade hemma hos Alexander med lite folk. Blev lite mycket av det goda...

Söndag: Jag och Sara har såsat som fan hela dagen, jag har haft världens jävla mensvärkar så jag har nog inte varit den mest underhållande personen. Mensvärkar + baksmälla = kaos. Haha, nej men vi har tittat på fucking Åmål, tagit en långpromenad, bakat bullar och gjort lasange. Lämnade nyss av henne vid busstationen för att hon skulle hem till underbara Stockholm igen. Jag ska bada nu och sen är det solsidan som gäller. Adios!


Bild från i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0