Uttråkad

Beskriv en person på varje bokstav i alfabetet. Vem som helst, den första du kommer att tänka på!

A- Agnes! Bästa vän. Delar så otroligt mycket med dig, vi kan verka olika och en hel del är olika vad det gäller dig och mig men ändå är du en av dem som verkligen förstår mig bäst. Kan berätta allt för dig och det finns ingen som jag litar på så mycket som jag litar på dig.

B - Boel! En tjej jag lärde känna i början av ettan i gymnasiet. En person som alltid går att ringa och prata med. Underbar person.

C - Caroline. (Melander). Lite utav en livsräddare! Vet inte riktigt vad jag skulle ta mig till om du inte bodde här i Karlskoga.. En jävla tur att jag har dig fina du!

D - Debbie. En gammal vän som jag var myyyycket med förut men som jag i princip helt och hållet tappat kontakten med. Lite tråkigt faktiskt eftersom vi hade roligt ihop.

E - Ellen. Fyfan vilken skön människa! Så jävla skön tjej att det inte finns ord för det. Henne är verkligen något man saknar med Stockholm.

F - Fanny. Vet inte varför jag tänker på henne. Jag hatar Fanny. Hon tror att hon är perfekt men hon är bara ful.

G - Gloria. En tjej i vårt fotbollslag som var jävligt bra på fotboll.

H - Hector. Han som har gjort båda mina tatueringar.

I - Ida såklart! En riktigt jävla snygg tjej med en ofattbart snygg klädstil. Denna tjej är inte bara enkel att prata  med, rolig och otroligt vacker utan hon är även smart, förståeende och främst av allt singel. Haha nej men åh detta är en riktigt keeper.

J - Johanna. Min barndomskompis och en väldigt nära vän, eller det var väl snarare en väldigt nära vän. Vi har inte prata på länge och det beror nog tyvärr på mig.. Måste ringa henne, jag saknar henne fan!

K - Karl Hedtjärn. Kan inte hjälpa att jag får upp honom i huvudet. Min chef när jag jobbade i Stockholm. Drop dead gorgeous! Så jäääävla snygg.

L - Lowisa. Ett mongo i min skola. Haha, nej men Lowisa är Lowisa, svårt att förklara. Men det är en komplimang på hög nivå!

M - Maria. Fina barndomsvännen. Man har ju alltid kul med dig, det går inte att förneka. Vi ses för sällan men avståndet påverkar ju en aning. Du kommer alltid vara min vän, går inte att släppa dem minnen vi har tillsammans.

N - Nathalie. Klockren humor! Saknar då vi var närmre varandra.

O - Oscar! Underbara ex och underbara vän. Du är guld värd ska du veta. Tack för att du finns!

P - Patrik! Min storebror som jag alltför sällan får träffa. Livet här hemma är tråkigt utan dig, verkligen tråkigt. du är än bättre bror än vad jag säger och visar. Det märks verkligen när man får leva utan dig. Det är konstigt att inte ha någon som skriker "jag ska ha badkaret" "Saaaandra har du tagit slut på mjölken din idiot?" mm. Haha tur att jag träffar dig om några dagar igen!

Q - Känner tyvärr ingen på q.

R - Rang. En gammal vän helt enkelt.

S - Sara! En av mina bästa vänner. Du äger! Finns inget mer att säga, jag älskar dig chompiz!

T - Tobias. En kille jag var smått besatt av, haha.

U - Känenr ingen.

V - Vincent. Vi var väl nära vänner eller vad man ska kalla det. Pratar knappt längre.

W - Wiktor. Gammal vän som jag helt tappat kontakten med.

X - Känner ingen.

Y - Yngve! HAHA oj förlåt men en dvärg(?) i min grundskola.

Z - Känner ingen.

Å - Känner ingen.

Ä - Känner ingen.

Ö - Känner ingen.

Kommentarer
Postat av: Ida

ÅÅÅH det här gjorde min kväll! Du är så fin! love you <3

2011-02-10 @ 22:53:13
URL: http://idacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0