Update

Sitter hemma hos Caroline med färg i håret, blond ska jag bli. Däremot går det ju sisådär, jag lagt i en blondering vilket resulterade i en platina/guld blond utväxt och iprincip ingen skillnad på resterande det resterande av mitt hår. Tog bilen iväg direkt för att köpa mer hårfärg och nu sitter jag med den i. Det jobbiga är att vi körde i hårfärgen för typ fem minuter sen och vi ska strax iväg och hämta upp Carolina (Carros kompis) som kommer med bussen från Stockholm. Jag kommer alltså se ut som ett ufo retard första gången hon träffar mig, haha sköj.

Sen blir det hem igen, skölja ur hårfärgen och äta middag. Beroende på hur hårfärgen sen ser ut färgar jag en gång till innan vi ska ut ikväll. I värsta fall blir det mössa på huvudet hela kvällen, ut ska jag men fan inte som ett oranget mongo. Ginger here we come liksom! Aja, watch out apelsinskalle is coming through.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0