Today

Börjar om en timma och tjugo minuter så Caroline hämtar mig med bilen om en timma och tio minuter, har alltså ett tag på mig att fixa mig. Vaknade vid nio och kunde verkligen inte somna om så det var bara att gå upp! Har precis blandat en shake till frukost, men det är så förskräckligt vidrigt. Förstår inte att folk faktiskt får i sig dessa. Blä!

Slutar iallafall skolan vid tjugo över fyra, då blir det raka vägen hem till Caroline så ska vi träna där (om hon inte bangar ur som alltid). Jag blir lite stolt över mig själv som faktiskt tränar, jag som är Sveriges lataste människa. Har träningsverk i hela magen från alla sit-ups igår, lite stolt faktiskt. Men bajs! Nu kommer hantverkaren hit igen och jag vill inte sitta precis där han jobbar. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0