Snapshot

Igår när jag och Caroline skulle gå ut en stund för att ta lite "frisk" luft så får Caroline plötsligt världens jävla panikutbrott och börjar skrika älg samtidigt som hon flyr för livet in i vårt hus, tätt följt av mig. Älgar och kossor är troligen jordens mesta läskiga djur, jag möter hellre en björn än en älg i skogen. Mördar-djur! Och den där älgen förföljer oss, börjar med att stå typ 30 centimeter från min fönsterruta på morgonen när jag vaknar för någon månad sen, för tre dagar sen låg den och sov mitt i gångvägen när jag skulle hem från Örebro och nu igår så var den här och spökade igen, hemska varelse!!! Det är nu man vet att man verkligen bor på landet, hjortar, rådjur och älgar på tomten stup i kvarten. Inte okej..... (Ser man ens älgen på bilden jag tog mitt i paniken?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0