Onsdag

Kom precis hem från skolan, nu ska jag göra mig en sallad och slå på OC som börjar snart. Gårdagen i Säfsen var riktigt bra och jag provade på att åka snowboard i slutet av dagen vilket resulterat i att jag skriker aj varje gång jag ska sätta mig ner pga alla blåmärken jag har på röven, sweet. Ska fan börja åka snowboard nu för tiden, trots att jag var ostadig var det fan mycekt roligare än skidor.

En annan god nyhet var ju att jag fick extra sovmorgon imorse vilket verkligen behövdes, var riktigt död efter skidresan så extra sömns är guld värt ibland. Skolan går fan riktigt fort nu, torsdag + fredag sen är det LOV! Hur jävla efterlängtat är inte det!? Speciellt det faktumet att Peter och Agnes kommer hit, can't wait. Åh nu blev jag på bra humör! Salladsdax. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0