Ny säng

Skrev för någon månad sen att jag fått en ny säng men nej nu ska tydligen min mor och far sno min dubbelsäng och ta ut till landet så om någon timma ska jag åka iväg för att köpa ytterliggare en ny säng till mig. Ska dock få en lite mindre säng, den jag har nu är en 180 säng men ska istället skaffa en 140 säng, blir lite tight med den sängen jag har nu och två personer får ju ändå lätt plats i en 140.

Ska köpa en ny garderob också, kan behövas eftersom alla kläder ligger överallt i huset. Ska iväg till Karlstad och fixa detdär så kommer väl hem vid 8-9 igen. Hoppas bara jag sover lika bra i nya sängen, att sova är min passion.

Min älskling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0