Natt

Jag är i någon slags svacka just nu. Jag vet inte vad det beror på, den eviga kylan och det eviga mörkret? Att jag borde plugga så otroligt mycket mer än vad jag gör? Att jag saknar mina vänner från Stockholm något så fruktansvärt? Att det är den-där-killen. Det finns ju alltid någon kille i bilden. Jag skrev nyss världens inlägg, publicerade det, läste det och raderade det. Att skriva av mig får mig att må bättre på något vis, att skriva utan att tänka och sen på papper faktiskt se hur det egentligen står till.. Jag är i ett så stort behov av Peter och Agnes att det inte går att förklara. Speciellt Agnes förståelse, finns nog ingen som förstår precis hur jag känner eller mår såsom Agnes gör.. En vecka kvar, håll ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0