I skolan

På mattelektion. Började vid halv tio idag och skulle få skjuts av Caroline, men NEJ! Den fittan sov istället så jag kommer tjugo minuter sent till företagsekonomin. Snäll lärare som jag har skrev iallafall inte ner min sena ankomst, gött! Idag är en dålig dag, mår illa. Why? Jo, jag har redovisning om anabola steroider på naturkunskapen, en text som Mathias redan hade hemma som jag inte ens läst som jag alltså ska redovisa muntligt, det kommer ju gå bra... Sen har jag även globalkunskaps redovisning idag, ska redovisa om barn som arbetar på tobaksfält. Håller tummarna för detta! Hoppas jag inte blir röd som en tomat och läser för fort (som jag alltid gör.) Dags att börja räkna! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0