Dag 8

En dålig vana jag önskade att jag inte hade...

Det måste utan tvekan vara hur jag alltid lyckas förvrida och förstora minsta sak. Allt från hur en person kan se på mig till hur en persons tonfall är. Oftast handlar det ju dock inte bara om "en person" utan snarare the person. Det gör mig sömnlös om kvällarna, det gnagar upp mig innifrån. Saker som sägt som menas på ett vis sätt tolkas jag och förvrider till helt andra saker som sedan tär på mig och gör mig sömnlös. Jag ligger och tänker tusen olika tankar och ser en miljon olika scenarion framför mig. "Tänk om han..." ekar ständigt i mitt huvud, följt av alla möjliga avslut. Det är en förjävlig vana som inte ger något positivt alls....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0