dag 6

Vilken typ av killar jag faller för...

Gud vad svårt. Om man ser tillbaka på mina ex och killarna jag hållt på med så finns typ alla kategorier med. Fjortiskille, huliganer, pundare, blatte, södermalmskille, nörd ja you name it! Det handlar väl egentligen inte om vilken stil killen har utan snarare om hur kan faktiskt är som person. Jag vet det låter ju lite weird med tanke på vem jag har varit besatt av ett bra jävla tag (haha). Men det är egentligen ingen person jag faktiskt fallit för utan det har mer varit som en dröm, jag hade aldrig velat ha honom om jag faktiskt kunde fått honom. Jag drömmer om killen jag inte kan få, jag drömmer om den omöjliga. Han som inte ser mig alls medan jag bara ser honom....

Jag faller däremot för den gulliga, ödmjuka killen som behandlar en med respekt. En kille som inte ska spela något annat utan vara med sig själv, en kille man litar på. Spelar ingen roll hur han ser ut, när man väl känner honom är det insidan som gör personen vacker. En person jag kan skratta med är viktigt, humor bygger mitt liv på... Var ett tag sen jag träffade en sån kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0