Dag 4

Mina mål/drömmar/önskingar.

Ja det är väl lite svårt. Mina mål i livet är väl att lyckas bra med skolgången för det första, jag vill aldrig få G i ett ämne (jag tolererar dock G i gympa och IG i spanska). Därefter vill jag studera vidare och då studera juridik. Mitt mål är att bli åklagare eller domare. Vore jävligt roligt! Mitt mål i livet är egentligen att göra mamma och pappa stolta. Jag vet att dom är stolta över mig vad jag än jobbar med eller åstadkommer men klart jag vill göra det bästa utav situationen..

Jag vill också hitta en bra pojkvän, en sån man faktiskt är nykär i föralltid (går det?). En kille som är snäll, omtänksam och går att prata med. I framtiden vill jag väl så småningom få barn, men det är seeeenare i livet. Jag vill aldrig skiljas. Jag vill få barn först när jag har en stadig ekonomi, stadigt förhållande etc. Fan vad jag blev ingående nu.  Ointressant som fan. Jag vill bli rik. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0