Confessions

Det finns så sjukt många anledningar till varför jag inte vill ha en pojkvän. För det första så är killar generellt idioter, såklart finns det någon som sticker ut ur mängden men det är väl typ en på miljonen så congrats till den som hittat honom! Jag vill aldrig starta ett förhållande för oavsett hur mycket jag satsar så vet jag att killen satsar mindre. I slutet så blir man alltid sårad, hur lyckligt förhållandet än må vara. Dessutom så är mår man förjävla dåligt varje gång man bråkar.

Om man satsar allt i ett förhållande så har man allt att vinna men även allt att förlora och det skulle jag aldrig riskera, istället satsar jag inte och har då inte heller något att vinna men kan inte heller förlora på det. Lever mycket hellre med det än att någon idiot ska fånga mitt hjärta och sen krossa det. Killar har inte hjärnor och är IQ-befriade idioter. Bye

(Btw Peter och Oscar behöver inte ta åt sig, I love you guys!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0