Sick

Gud så roligt! Feber, hosta och en extrem förskylning. Var hemma från skolan i måndags, mådde lite sådär, gick till skolan på tisdagen och mådde rätt bra, var även där i onsdags men mådde skit hela dagen då och på torsdagen var det verkligen ingen idé att försöka gå. Jag sitter nu med kläder på mig, redo för att gå till skolan men jag tog nyss tempen och jag har fortfarande feber och mår långt ifrån bra. Det är bara det att jag HATAR att bara vara hemma, finns inget tråkigare. Ska nog trycka i mig lite alvedon och sen gå iväg ändå, jag har trots allt bara två lektioner idag. Svenska och filosofi, inget jobbigt direkt... Nu ska jag äta lite yoghurt och sen sminka mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0