Real steel

Helgen har rusat förbi. I fredags så jobbade jag som tidigare skrivet och i lördags vart det utgång! På söndagen när jag vaknade hos min pojke så var han iväg och jobbade, fick dit Victoria för bakishäng. Beställde hem mat och glodde på hem till midgård, lagom blandning för en lagom slö hjärna. Senare på kvällen så gick jag och Fredrik hem till Emma och Alex för att spela bingolotto och jag vann (dock bara en jävla bingolotto-julkalender) men ändå! Sen åkte vi och gick på bio med David och Bella. Vi såg real steel, det sjuka är att trailern för filmen är urdålig. Jag hade noll lust att se filmen men väl där så var filmen awesome! Sjukt jävla bra. Värd att rekomendera. Satt och bölade ett par gånger innan vi åkte hem igen, mös en stund innan Caroline hämtade mig och jag sov där... Nu ska jag plugga innan jag ska umgås med mamma. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0