Räknar dagarna..

Imorgon är det en lätt dag. Första lektionen har jag en kort redovisning, andra lektionen ska vi fika(?) om jag minns rätt och sen prata om våra omdömen i svenska B därefter har vi projektarbete (alltså gör vi inget alls). Jag klagar inte! Efter det så är det bästival, snälla säg att någon ställer upp och gör något kul.. Orkar inte se någon mupp som sjunger halvdant plinka fram någon självskriven värdelös låt med sitt egna band, skjut mig... Därefter så ska jag gå på stan med Emma och Victoria, ska väl försöka hitta mina sista julklappar innan jag beger mig hem.

Troligen så ska jag till Örebro på kvällen för utgång med Emma och Nathalie! Får se hur det blir med det, på torsdag är det julavslutning ju, men våra mentorer är båda borta så vi ska bara se esteterna sjunga och höra rektorns tal. Känns rätt ovärt att släpa sig i snön till skolan för att sitta och lida i typ en halvtimma och sen släpa sig hem, kan likagärna sova. Men ja, snart är det jullov! GE MIG! Ge mig julafton. Juldagen. Stockholm. Nyår. Gamla vänner. Skratt. Mys. Dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0