Nyårslista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev 18 och var lagligt på krogen!

Har du några nyårslöften?
Nej, nyårslöften är som gjorda för att brytas

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej gud nej!

Vilka länder besökte du?
Tror inte jag reste så mycket

Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Tror inte jag har några så speciella direkt

Vad var din största framgång 2011?
Jag har väl mer insett vem jag är

Största misstaget?
De finns många

Bästa köpet?
Iphone eller min kaninpäls (ja hata mig Agnes, do it!)

Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol, cigg och mat.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Oj, massa Tyler Hilton låtar

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Båda två, har nog aldrig mått så dåligt men aldrig heller så bra

Vad önskar du att du gjort mer?
Prioriterat skolan

Blev du kär i år?
Hmm.. Smått förtjust

Favoritprogram på TV?
Typ halv åtta hos mig, haha

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Gjorde nationellaprov i 4h och jobbade direkt efter.. Illa

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Skött skolan bättre, bantat mer och ignorerat alla problem

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Splittrad

Vem saknade du?
Många, Agnes är en solklar person!

Den bästa nya personen du träffade?
Oj, det är så många nya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0