Mer

84: Do you believe in true love? Nej
85: Favorite weather? Strålande sol och riktigt varmt
86: Do you like the snow? Inte direkt en snöentusiast
87: Does it snow a lot where you live? Mer än i Stockholm iallafall
88: Do you like the outside? Sure
89: Are you currently bored? Kanske inte den mest roade
90: Do you want to get married? Om jag verkligen älskar personen.
91: Is it cute when a boy/girl calls you baby? Visst det är det väl
92: Are you hungry? Yep!
93: Have you ever made out for more than a half hour straight? Troligen
94: What makes you happy? Något som alltid får mig att le är videos på valpar/kattungar, haha.
95: Would you change your name? Nej
96: Ever been to Alaska? Nej
97: Ever been to Hawaii? Nej
98: Do you watch the news? Varje morgon när jag börjar åtta så tittar jag
99: Do you love MTV? Tittar bara när det är EMA
100: Do you like subway? Jag saknar tunnelbanan!
101: Would it be hard to kiss the last person you kissed? Öhm, ahru...
102: Your best friend of the opposite sex likes you, what do you do? Inte ett piss
103: Do you talk like your friends? Hahahaha ja.
104: Why did you decide to do this quiz? Jag var uttråkad så det fick roa mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0