Mer mer mer

147: Ever had a credit card? Nej, jag skulle missbruka det

148: Ever been to a professional sports game? Hockey, tennis och fotboll

149: Did you ever brake a bone?  Ja, mindre skönt!

150: Have you ever been unhappy about your hair?  Alltid onöjd. Vem fan vill ha lockar?

151: Did you ever win a trophy in your life? Ja, sprang marathon.

152: Did you ever cut yourself for no reason? Jag har aldrig skurit mig (om inte på en kniv när jag typ skär sallad. Men varför skulle någon göra det "for no reason" skär man sig så lär man ha en bra anledning iallafall..

153: Do you have STD’s? Bara AIDS, gonorré, hepatit och syfilis.

154: Ever got engaged? Nej, hatar ungdomar som förlovar sig hit och dit.

155: Have you ever been on a diet? Var det ett par månader, gick fan ner 11 kg.

156: Have you ever been on TV? Ja, allsång på skansen och idol. HAHA

157: Ever rode in a taxi? Många gånger

158: Ever been to prom? Balen i 9;an

159: Ever played a drinking game? Ja!

160: Ever stayed up for 24 hours or more? Dygnat rätt många gånger

161: Ever been to a concert? Många, finns inget bättre än känslan i hos artisten live.

162: Ever had a three-some? Nejtack.

163: Have you ever had a crush on someone of the same sex? Nej inte det heller

164: Have you ever been in a car accident? Nej

165: Ever had braces? Haha fyyy nej.

166: Did you ever learn another language? Engelska direkt när jag börja skolan antar jag.

167: Ever killed an animal? Flugor? Skulle aldrig kunna döda något annat än en insekt.

168: Ever been to a Japanese steakhouse? Hmmm, bra fråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0