Hörde jag skål?

Gårdagen var hemsk. HEMSK. Det var så jävla mycket folk överallt när jag jobbbade. Bra jävla tur att mina arbetskollegor är hur goa som helst för jag ville skära fötterna av mig i slutet av kvällen för att jag hade så ont. Började kvällen på Nightshift där mitt gamla jobb (transcom) hade julfest, begav mig sen till Harrys för att fullfölja min kväll. 8 timmars jobb senare var jag hemma igen...

Nu har jag duschat och fixat mig, vinet står på kylning och jag ska bara sminka mig innan jag åker och hämtar upp Victoria och Lowisa! Vi åker först hem till Fredrik för lite förning och fixar färdigt oss där innan vi åker hem till Emma Lundgren där det bjuds på mat, alkohol och födelsedagsfirande! GRATTIS TILL EMMA! Sen står vi stegen mot krogen. Ses i dimman. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0