Fortsättning

63: Who was the last person you cried in front of? Alexander
64: Do you give out second chances too easily? Jag tror för gott om folk, så ja
65: Is it easier to forgive or forget? Inget. Jag kan låtsas både glömma och förlåta men innerst inne äter tankarna upp än. Men det beror lite på också, vänner förlåter jag lättare än vad jag förlåter killar.
66: Is this year the best year of your life? Nej.
67: What was your childhood nickname? Jag har inte direkt något
68: Have you ever walked outside completely naked? Som liten
69: Favorite food? Sushi!
70: Do you believe everything happens for a reason? Nej.
71: What is the last thing you did before you went to bed last night? Pratade med Alexander
72: Did you have dream last night? yep! Vad säger jag dock inte
73: What is bothering you? Det går vi inte in på
74: Have you ever been out of state? Yes
75: Do you play the Wii? Inte ofta, överskattat
76: Are you listening to music right now? Kärlekens matadorer - Den svenska björnstammen
77: Do you like Chinese food? Älskar det!
78: Who are you texting right now? Caroline
79: Are you afraid of the dark? Inte ofta
80: Is cheating ever okay? Hehehe. Nej
81: Are you mean? Jag är rätt elak ibland, tråkigt nog
82: Can you keep white shoes clean? Brukar inte anstränga mig för det
83: What year has been your best? Oj, jag vet inte! När man var mindre, allt var lättare då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0