01:13

Nu sitter jag vid en dator för första gången på minst en vecka så jag kan skriva lite mer nu, jobbigt som fan att uppdatera via telefonen hela tiden. Vad kan jag bidra med för roligt att skriva då? Just nu sitter jag i mitt kolsvarta rum med en allderles för gosig katt som går på tangenterna hela tiden, bara lite irriterande när man försöker skriva...

Mina planer framför över inte så välbestämda. Fyra dagar kvar till nyårsafton, blir att fira med tjejerna först med en rejäl middag hemma hos Victoria och sen ska vi ut på villafest hos Toms bror. Inget krogen, lär bara vara knökfullt och det orkar jag inte. Jag hoppas att dagen efter vara i tillräckligt god form för att orka sätta mig på tåget till Stockholm, Sara fyller ju år då så vi ska äta middag med hennes pappa och umgås! Resten av tiden i Stockholm (åker väl hem vid den 9:e) så ska jag försöka träffa så många som möjligt, fika, festa, dansa, shoppa och bara njuta! Det var det, har inte så mycket att komma med.. Pussar

Kommentarer
Postat av: Marlie

du saknar mig!!

2011-12-29 @ 16:48:39
URL: http://marlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0