Vilken natt!

Hehehe så mycket för att ta det lugnt! Jag och Caroline började med några glas vitt vin, kräftor och umgänge med Carolines fina familj + familjevänner. Jättetrevligt och massa skratt! Vid 10-tiden då det fortfarande var super varmt ute så satt vi bara bredvid poolen och undrade vadfan vi skulle hitta på sen, föreslog statt lite på skämt men sen sa det BOOM och vi shottade likör innan Alex hämtade oss och skjutsade dit oss.

Det måste ha varit stenålderskväll igår eller något, medelåldern låg lätt på 40+, lite roligt dock! Det var ett liveband som körde också, mestadels coverlåtar men jag och Caroline stod framme vid scenen och trodde typ att vi var en i bandet såsom vi höll på. Jävligt kul! Kvällen avslutades vid halvtvå då Rasmus körde hem en full Sandra som spyr ner hela toaletten och däckar naken i sängen med one tree hill som jag lyckas sätta på innan jag däckade.

Nu ska jag iväg och shoppa med mamma iallafall, vi ska även bestämma vad vi ska servera på mammas 50-årsfest- Vi funderar lite mellan italienskbuffé eller något som kallades festbuffé, så vi ska besöka de som gör maten och kolla upp lite. Ikväll ska jag äta kräftor med mamma sen får vi se om det blir utgång eller mys med mamsen! PUSS

Två helt nyktra tjejer i Rasmus supra (baksätet är fan tightare än en nunnas fitta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0