Värdelöst humör

Jag är sjukt irriterad. På allt och alla. Detta beror väl på alla möjliga anledningar: min skola suger verkligen, lärarna är inte ordentligt utbildade, de som gör våra scheman verkar ju vara IQ befriade då dom lagt matte C och engelska C samtidigt vilket gör att man måste välja ett av ämnena, idioter. Vad händer med mina meritpoäng då det tydligen inte finns resurser för att tenta upp ämnet? Jag saknar en viss person jättemycket men skulle aldrig våga erkänna detta, jag vill gråta till one tree hill men tårarna kvävs och bildar en klump i magen, jag är ångest som fan över att sommaren är över men jag har knappt gjort något, nervös inför bröstoperationen. Allt stiger mig åt huvudet.... Nu ska jag ut på en powerwalk och rensa skallen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0