Today


Skolan flöt bara på idag. Klassråd, internationell ekonomi och affärsjurudik. Företagsekonomi B ställdes in och till lunch slapp jag skolans vidriga korvstroganoff och tryckte istället en sushi. En dag kan inte bli bättre än så, sushi och jag går hand i hand. Efter skolan så har jag ägt sönder på heroes och tittat på 4 one tree hill avsnitt samt tryckt i mig en burk körsbärstomater. Nu blir det ett till avsnitt innan jag räknar lite matte. Btw så kan ni se en av mina nya par jeans, mina nya skor och min nya trenchcoat på bilden, för det är ju säkert någon som bryr sig om det. Puss

Kommentarer
Postat av: Dill-Johan

ÅT FANDERS MED STATENS STROGANOFF

2011-08-29 @ 18:33:26
Postat av: Dill-Johan

ÅT FANDERS MED STATENS STROGANOFF

2011-08-29 @ 18:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0