TGIF

Fredag! Hur underbart är det inte!? Kort dag i skolan också, slutar kvart över ett varje fredag men idag fick jag sluta vid tolv. Jag och Caroline tog bilen upp till stan (lata då det är sjukt kort) och shoppade röven av oss. Plötsligt är jag nästan fattig. Från att ha haft typ 11.000 ligger mitt kortsaldo nu på runt 1000-2000. Så kan det gå! Fick med mig två par jeans, en trenchcoat, en poncho, nya skor och lite småskit. Nöjd som fan är jag iallafall! Det är strålande sol och vi har vin på kylning och kräftor som väntar. Det ska bli en mysig kväll ikväll, inge krogen eller så utan vin, bra sällskap, gyllenetider och poolhäng. Gött! Dags att fördriva tiden med något bättre, puss!

Jag och min fina i Helsingfors för ett halvår sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0