Svar på frågor

Anna  ([email protected]) om Time to go:
Gud vilken fin klänning! Vart har du köpt den? Jättebra blogg förresten :D


Tacktack! Jag köpte den på h&m för nästan två år sen, vilket iofs står precis under bilden. ;)
05 Augusti, 20:07  
alex om 1 augusti:
bra at du börjar gymma. vilket gym valde du? jag hoppas te gud att du valde träningslaget. för det är ju det enda gym i hela kga som både är ett hardcore gym om man nu vill bygga muskler. men även om man kombinerar styrka och cardio.

 Jag valde Davids, eller snarare ska välja då Victoria är efterbliven. Jag kan inget kom gymmen här, det enda jag vet är att det ska vara minst antal pinsamma personer på davids och därför väljer jag det stället! Jag är endå inte mycket för att bygga muskler, vill snarare bli av med alla muskler och allt fett på kroppen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0