Söndagen är dagen vi ska vila

Igår vid kvart i fyra anlände jag och Marlie till underbara Stockholm. Fredagen spenderades med att föra hos Caroline med hennes föräldrar och deras familjevänner, ett gäng härdade sköningar. Vi drog sen till Woodys där vi fortsatte kvällen, vid 2 kom Alex och hämtade oss i och med att krogen stängde då och körde hem oss...
Min första dag här i Stockholm började med att jag åkte ner till Dreviken tillsammans med Alice och Sara för att fira Michel som fyllde år, drack vin och njöt av solskenet innan vi drog oss till Sara för att fixa oss. Åkte in till Hellströms och förade där, mötte upp Andre, James, Linus, Pontus med flera och drog vidare tillsammans med dem. Drog till något annat hak på söder en stund innan vi tog taxin till Odenplan och Daam för att avsluta kvällen. Det är helt sjukt hur många gamla vänner jag redan hunnit träffa vilket är underbart! Hade en riktigt bra kväll igår iallafall, det ska jag inte förneka. Kom hem till Sara vid 5-tiden och fyllekäkade kräftor innan jag däckade fint.
Och idag, söndag så har jag varit helt död. Söndagar är skapta för att man inte ska göra ett piss vilket jag inte gjort. Mött Marlie, promenerat runt i hela Sköndal och tittat på mitt gamla hus, nostalgi så det skriker om det! Vi har även varit och ätit sushi, handlat mat och precis tittat färdigt på "a serbian film" och käkat kräftor. Filmen var faktiskt bra, otroligt vidrig men endå.. Bra på något sätt.. Imorgon ska jag träffa Ellen innan jag ska hem till min bror och moster på middag och tillsist ska jag hem till Emil, kolla på film och äta kina-hämtmat. Sover väl troligen även där, har inte träffat honom på ett år eller något så ska bli roligt! Nu ska jag äta upp min sallad som är bombat med rödlök innan jag ska slagga. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0