Pinsam fylla

Gårkvällen var rolig, det kan jag inte förneka. Jag minns knappt något vilket brukar betyda att man haft riktigt roligt! Jag och Sara åkte ju iväg till en uteservering med hennes låtsaspappa vid 4-tiden och beställda varsin cider. En cider blev två, blev tre och slutade på allderles för många. Vid 6 tiden var både jag och Sara fulla som svin, jag beställde in lite käk i form utav en räk- och advokadosallad och Sara plankstek tillsammans med mera cider.

Vid åttatiden rörde jag mig mot min moster då jag skulle byta om, sminka mig etc. Jag tänkte att jag bara vara liiite onykter så jag hällde i mig en liter vin när jag var där vilket inte var det smartaste. I klädd slimmade skinnbyxor och skyhöga klackar rörde jag mig mot stan och collage, mötte upp Anna, Emil, Camilla och typ 20 stycken fler som stod och väntade på mig. När jag kommer fram säger vakten att jag är för full för mitt eget bästa och yadayada, dö! Minns inte riktigt vad som hände därefter, mötte Oscar och hans vänner en stund, stötte på Agnes, satt på något hak och blev bjuden på dricka av någon 38-åring, mötte upp Maria och drog vidare på en annan krog. Skulle först inte få komma in eftersom jag var för full återigen, men Maria trollde lite in och kom jag. Där träffade jag ju bara världens snyggaste man, dör! Det sorgliga är att jag inte tog numret eller minns så mycket. Mötte Sara på vägen hem, dräggade mig hem. Åt kräftor och somnade som ett litet barn... På fredag och lördag ska jag nog ta det lite lugnare, känns smartare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0