Nervositeten ökar

Godmorgon! Det är helt dött här hemma, alla sover. Kanske inte så konstigt egentligen, själv gick jag upp vid 05:30. Jag har ju min konsultation idag i Örebro så måste vara pigg inför det! Om 45 minuter ska jag röra mig mot bussen, benen känns lite som spaghetti och jag kommer säkert spy på gubben som ska stå där och klämma i min bröst, avtändande tanke. Nåväl, en god nyhet är det faktumet att lönen kommit in! Från att ha ett ensiffrigt belopp på konton har jag nu femsiffrigt, sweet! Måste firas med shopping idag efter skolan. Slutar 13:15 så det hinner jag allt med! På eftermiddagen ska jag träffa Alexander, tror han kommer hit. Det var väl det, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0