Nervös!

Har precis pratat och bokat möte för min första konsultation hos plastikkirurgen! Bara tanken gör mig nervös, om en vecka och en dag så har jag mitt första möte för att diskutera storlek, tid för operation etc. Jag ser verkligen fram emot detta, ska bli hur roligt som helst! Jag som är en bröstfixerad människa och hatar ens tendensen till hängiga bröst på de som har stora naturliga bröst eller faktumet att man ser ut som en pannkaka tycker att detta är världens bästa grej! 25/8 klockan 08:15 har jag mitt första möte, operationen blir förhoppningsvis i slutet av oktober då mitt höstlov börjar... Längtar! :)
Hennes kropp är ju typ perfekt. Ansiktet är förjävligt men själva kroppen. To die for!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0