Nattpromenad

Jag har precis kommit tillbaka från en lång nattpromenad med Marlie och Sara, pratade om allt mellan himmel och jord och gick utmed vattnet i månskenet. Mysigt! Stötte även på Sofie och Jenny, två bekanta gamla vänner som jag inte träffat på år, riktigt kul! Snackade gamla minnen en bra stund innan vi gick vidare...


Förövrigt idag så har jag inte gjort så jävla mycket, åkte hem till min bror och var där i några timmar tillsammans med min fina Agnes innan jag åkte och mötte Oscar för middag. Blev sushi (standard, har ätit det varje dag här sen jag kom!) och massa prat. Imorgon ska jag upp tidigt, ska hjälpa Sara att tvätta, inte för att jag är till stor hjälp då jag aldrig tvättat kläder i hela mitt liv. Vid 4 ska jag möta Ellen, Boel och Milenna för en fika och på kvällen hoppas jag att Ida möter upp mig för middag och vin. Därefter ska jag hem till Philippa och föra med massa gamla bekanta innan jag ska bege mig till Nype och möta Anna. Vart kvällen sen leder vet ingen, bra ska den iallafall bli! PUSS
Jag och Anna igår tydligen, tur att jag ens minns detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0