Loca people

Jag har nyligen kommit hem från Örebro och en shoppingrunda med mamma. Vi har handlat saker till huset: målarfärg, ny utomhusbelysning etc. Min bakfylla idag existerar inte ens, awesome! Gårdagen avslutades tidigt faktiskt, var hemma runt kvart i 2. Började kvällen med kräftor och cider hemma, fortsatte sen hem till Alexander Magnusson för mer drickandes. Vid elva-tiden rörde vi alla oss mot Statt där det bjöds på dans och mer dricka. Tydligen enligt en bekant så har jag skämt ut mig som fan, tur att jag inte minns! Är det sant så skäms jag dock, hehe. Nu ska jag göra iordning en fet sallad innan jag beger mig mot fotbollsträningen. PUSS

fan vad snyggggggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0