Grattis Emil!!!

JAG ÄR VAKEN. Klockan är strax efter halv nio och jag är uppe, inte okej. I måndags var jag ute och drack med Sara, Sanne, Alice, Robin, Andreas, Fredde, Jimmy, Frida m.m. Kom dock hem relativt tidigt, innan 3 iallafall. Gårdagen startades med att gå ut och springa i en timma för att bli kvitt bakfyllan, därefter köpte vi hem sallad till Sara och åt innan jag åkte vidare till min bror och moster. Umgicks, pratade och åt middag på kvällen.

Vid 22-tiden mötte jag upp Emil för en promenad och därefter gick vi hem till honom vilket är vart jag fortfarande befinner mig. Vi vaknade så tidigt eftersom Emil ska göra sitt teoriprov inför körkortet om ett tag, ska nog följa med och hålla tummarna! Hoppas på att få med honom och käka sushi också innan jag ska börja röra mig mot Sara för en dusch och fixa mig inför ikväll.
Ikväll ska vi alltså fira Emil, middag och därefter utgång. Karlskogas nattliv kan inte mätas i jämförelse med Stockholms. Emil ska supas under bordet, när vi är färdiga med honom ikväll ska han varken veta vad som är upp eller ner! All in ikväll, imorgon får ångesten flöda. GRATTIS EMIL!!!!!!!!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0