För att fylla ut bloggen lite

att jag vill ha en miljard att göra vad jag vill med! ;)
att jag har
varken tur i spel eller kärlek
att min senaste kyss Var
av någon som försökte kväva mig med tungan igår på krogen, vidrig.


att jag funderar på om det skulle vara bra eller inte att kunna läsa tankar
att jag pratar när jag inte borde
att jag inte gillar lukten av fet mat när jag bantar, åååh.
att kärlek är något som gör en människa hel

att jag alltid är ett groggluder och kommer nog alltid vara
att jag är förälskad i vitlök, rödlök, basilika och ingefära, mmmh yummie.
att sist jag grät kommer jag inte ihåg, var ett bra tag sen.
att min mobiltelefon är bättre än vad alla säger, fuck you haters haha
att när jag vaknar på morgonen hatar jag att pussas, morgonandedräkt är vidrigt
att innan jag går och lägger mig lyssnar jag nästan alltid på harry potter på ljudbok, hehe
att jag just nu tänker på nostalgi låtar, dunkar bubbles just nu.
att i morgon kommer jag bli bjuden på mosters underbara mat :)
att jag hoppas på att onsdagen då jag firar Emil blir awesome!
att jag verkligen vill få längre sommarlov, det vore något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0