Arbetsmoralen är på plats

Ja jag jobbade idag, jag är duktig what else can i say? Igår var fan riktigt roligt, vi satt på en uteservering hela kvällen och skrattade. Slutade väl med att vi var över 25 personer där i ett och samma gäng som umgicks. Det bjöds på vin, öl, cider och shottar hejvilt! Vid 2-3 eller något i den stilen(?) började vi röra oss, åkte hem till Alex och sov där då. Han skjutsade även en extremt bakfull Sandra till jobbet idag, vilken var hemskt. Men jag överlevde och nu är jag hemma och sitter och käkar tomater och rödlök. Jag har haft världens jävla sug på rödlök och sushi idag, en av två avklarade! Matorgasm när man är bakis, love it. Dags att fortsätta äta. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0