Alone time

Känns som om jag inte varit själv på typ tusen år... Det är ju sjukt hur skönt det är, kunna sitta och göra absolut ingenting. Jag ska i och för sig börja beta av lite saker strax. Duschen står näst på tur, därefter storstädning av mitt rum som ser förjävligt ut.

Imorgon på morgonen ska jag upp tidigt, in till stan med mamma för att köpa ny mobiltelefon, jag ska bli en iPhonehora. Jag föll för trenden, jag suger. Ska dessutom köpa nya joggingskor, vad fan dom nu heter som ska träna benen och rumpan extra mycket. Därefter blir det jobb och direkt efter jobbet har jag tänkt mig att gå på bio, måste se transformersfilmen! Nu ska jag nog sätta igång med mina sysslor. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0