Stockholm snart

Den 15;e åker jag till Stockholm! Gud så jag längtar. Våren i Stockholm är helt fantastisk, långa promenader i stan, mysiga caféer med uteserveringar och att faktiskt kunna gå mer tunnklätt på kvällarna. Jag känner att denna Stockholmsresa kommer bli en av de bäsa sen jag flyttat till Karlskoga. I och med att resan börjar på Berns hotellkunde den ju inte börja bättre! Stannar troligtvis till den 21;a och åker då hem igen tillsammans med min bror och moster som ändå ska hem till oss för att fira påsk.. Alla mina vänner som vill ses får höra av sig så jag försöka planera in att träffa så många som möjligt, vilket blir lite svårt. Men ska nog lyckas klämma in lite av varje! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0