Saknad

Jag har precis kommit hem från skolan. Avslutade dagen med italienskaprov som jag skrev tidigare, gick väl helt okej. Fick vg+. Gäller att satsa på slutprovet nu alltså! Nåväl, ska snart börja plugga globalkunskap men innan det ska jag rensa skor och kasta en massa och få lite ordning bland alla skor som ligger i garderoben...

Sitter även nu och försöker planera hur, var och när jag ska träffa alla i Stockholm. Har 6 dagar till min förfogan, vilket blir jävligt tight med tanke på alla jag lovat att träffa. En person som jag absolut måste träffa är iallafall min barndomsvän Johanna (på bilden). Har känt henne sen hon flytta in granne med mig i 6års. Har träffat henne en gång nu på 1,5 år. Sjukt. Men hon har även varit i USA ett år och studerat så det har ju sina anledningar. Men ska bli riktigt roligt att få träffa henne igen iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0