Saker jag inte förstår mig på

1. Hur folk kan vilja ha förhållanden. Vi är unga och fria, stay that way! Bara tanken av ett förhållande gör mig illamående.
2. Färgade jeans. Lila, blå, gula, röda osv. NEJ! Det är inte snyggt och kommer aldrig att bli det, kan vara liiite coolt på någon kändis men stort NEJ.
3. Detta extrema facebook beroende som alla verkar ha. Att sitta inne på facebook på mobilen konsant. Varför? Det händer inte ett piss på facebook.
4.  Hur människor kan behöva plugga så extremt mycket. Visst, jag förstår de som läser typ natur i gymnasiet, mer nytt och betydligt svårare än alla kurser jag läser. Det mesta man lär sig vet man ju redan om.
5. Mammor som röker! Jag vill iprincip döda dem. Vidrigaste synen jag vet när en mamma sitter och röker och dottern på typ ett år sitter precis bredvid.
6. De som kan skada djur. Förstår verkligen inte det... Det existerar inte i min värld.
7. Hur Dios kan vara en sån jävla nyttig människa. Dö! Vem fan går upp 6 på morgonen för att träna!?!?

(Inte i ordning)

Kommentarer
Postat av: Agg

Känner mig träffad på 1 och 3

2011-04-12 @ 20:10:45
Postat av: Anonym

Hahaha nejdå! :D

2011-04-13 @ 09:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0